Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Stiller

3. 7. 2008 20:18
Dekuji vam za odpovedi, pani Ben Yacoub.

Osobne jsem pana Silhaveho poznal, stejne tak jednu jeho dceru, Lajlu. Pan Silhavy byl velmi mily pan. Byl velmi moudry a vtipny. Nebyl vubec jako novodobi konvertite viz Aisha, ktera vam islam omlacuje o hlavu, ale nejak to od ni zni falesne. Pokud vim, dcery pana Silhaveho muslimky nejsou.

0 0
možnosti
B

benyacoub

6. 7. 2008 23:56
Re: Dekuji vam za odpovedi, pani Ben Yacoub.

Verim, ze takovy byl, slysela jsem to od vice lidi.Jestli jsou jeho dcery muslimky opravdu nevim, ale ja slysela, ze ano i kdyz nejsou zahalene, no ale muzeme si vse jen myslet, nejlepsi by bylo se jich zeptat osobne.

Prosim vas co vam na Aishe vadi?Ja ji znam osobne a falesna neni ani trochu to vim jiste.Islam take neomlacuje o hlavu....

0 0
možnosti
S

Stiller

2. 7. 2008 19:00
A ted jeste jeden ciste hypothetical dotaz

Kdyz je v islamu nabozenstvi dedeno po otci a v judaismu po matce ( samozrejme judaismum mel driv po otci, ale casem to zmenili, znate to, matka jista, otec nejisty), tak jak to bude v pripade, ze se clovek, ktery se narodil jako muslim, ale neveri, ozeni se Zidovkou. Bude to dite zid nebo muslim????

0 0
možnosti
B

benyacoub

3. 7. 2008 17:16
Re: A ted jeste jeden ciste hypothetical dotaz

No nevim jestli jsem pochopila dobre vasi otazku....

Jestlize muz muslim se ozeni s zidovkou, tak pak dite bude muslim, tedy pokavad se nerozhodne v dospelosti jinak, znam, ale rodiny, ktere detem vysvetluji obe nabozenstvi a deti si pak sami vyberou, slavi svatky muslimu i zidu ci krestanu...

V nekterych pripadech se stava, ze zena konvertuje k islamu, nebo i muz ke krastanstvi, uz jsem take videla.Ale jsou muzi, kteri si berou za zeny jen muslimky....Zena muslimka si nesmi vzit nemuslima,prave kvuli detem.

0 0
možnosti
S

Stiller

2. 7. 2008 18:56
Muzete mi prosim objasnit jeste neco, pani Samiro?

Cetl jsem , ze je haram pro muslima vzit si neverici zenu. Pokud si vas otec vzal vasi Ceskou matku, ona byla neprilis verici, tak neni to proti zakonum islamu? Nebo muslimove v Bosne nehledi na podobne veci?

Dalsi otazka. Kdyz je dite muslima automaticky muslim, jak mi vysvetlite dcery pana M.A.Silhaveho? Ani Lajla ani Bilkis mi moc nepripadaji, ze by byly muslimky.

A poznala jste pana Silhaveho osobne?

Prosim budte tak hodna a odpovezte mi.

0 0
možnosti
AY

proctonejde

3. 7. 2008 14:27
Re: Muzete mi prosim objasnit jeste neco, pani Samiro?

muslimsky muz si muze vzit nemuslimku ale opacne to nejde, zena muslimka si nemuze vzit nemuslima. Je to kvuli tomu, ze v islamu ma hlavni postaveni v rodine muz.

0 0
možnosti
JP

refins

2. 7. 2008 13:28
Svátost rodiny???

Jestli se nepletu, tak rozvod dle šarii je jedním z nejjednodušších na světě... stačí 3×prohlásit, rozvádím se (popř. podobné - více http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2007/05/31/saria-rozvod/)

což jde i moderními technologiemi (SMS :-))

Mimochodem Aisha - ta si také vzala Muhameda v šesti letech dobrovolně, že?

0 0
možnosti
A

aisha

1. 7. 2008 11:41
stejně je to pivo :)))

;-D;-D;-D, nahlásím tě na ústředí;-D;-D;-D, měj se krásně

salam alajkum wa rahmatullahi wa barakatu

0 0
možnosti
B

benyacoub

1. 7. 2008 12:01
Re: stejně je to pivo :)))

;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
S

Stiller

1. 7. 2008 8:21
Pani Ben Yacoub a muzete mi jeste prosim rici neco

k snatku vaseho otce a vasi matky? Pokud je vase matka Ceska a neverici, neni to nahodou haram v islamu ozenit se s pohanskou dospelou zenou? Kdyz je vas tatinek tak zbozny muslim, neni to proti pravidlum? Nerypam, opravdu me to zajima.

0 0
možnosti
S

Stiller

30. 6. 2008 23:25
Muzete mi vysvetlit, jak doslo k tomu,

ze jste Ceska, ale rodila muslimka? Prosim o odpoved. Kolik vam je, neco pres dvacet?

0 0
možnosti
B

benyacoub

30. 6. 2008 23:54
Re: Muzete mi vysvetlit, jak doslo k tomu,

Muj tatinek je Bosensky muslim a je mi 27 let.Proc vas to zajima?

0 0
možnosti
B

benyacoub

30. 6. 2008 23:21
Rodina

Proc neni tahle diskuze vlastne o rodine? ;-D Vzdycky se to nejak zvrhne k teroristum, ale ja zadneho teroristu neznam a neziju s nimi co si mam o nich povidat?:-(

0 0
možnosti
PD

pedol

30. 6. 2008 17:32
No nevím,

podle reality dosavadních menšin v západní EU by se o funkčnosti muslimských rodin dalo s úspěchem pochybovat. Mládež z řad muslimských   přistěhovalců tam suveréně vévodí na žebříčcích kriminality, domácího násilí, podpor v nezaměstnanosti i nemocenských, v problémech vzdělávání...Rv

0 0
možnosti
TT

T.T.

30. 6. 2008 12:42
Díky Samiro!

Máš karmičku :-)

Malinká historka na okraj: Nedávno jsem se trochu bavil o islámu s jednou řeholní sestřičkou, která učí na základce křesťanství. Říkala, že když ve škole probírá rodinu, pouští dětem Íránský film "Děti nebes" z muslimského prostředí, jako příklad soudržnosti rodiny a nezištné lásky mezi sourozenci... V

0 0
možnosti
B

benyacoub

30. 6. 2008 13:46
Re: Díky Samiro!

Dekuju Tomasi,

Deti nebes jsem videla, je to opravdu krasny film.Kdyby jeste tak v Iranu poopravili par zakonu, bylo by lepe :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2117x
Ptejte se....




Created by Crazyprofile.com