Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ano ci ne?

Jsem svobodná....

Jsem svobodná

Mám právo na svobodu náboženství

Mám právo si zvolit, zda kariéru, rodinu nebo obé

Mám právo si zvolit manžela

Mám právo si zvolit kde budu žít

Mám právo si zvolit životní styl

Mám právo si zvolit kolik budu mít dětí

Mám právo si zvolit výchovu svých dětí

Mám právo si zvolit oděv svých dětí

Mám právo si zvolit svůj oděv

Mám právo na svobodu myšlení

Mám právo na svobodu projevu

 

Ano či ne?

 

Zvolila jsem si islám

Zvolila jsem si rodinu

Zvolila jsem si ho

Zvolila jsem si jeho zemi

Zvolila jsem si žít podle islámu

Zvolila jsem si mít tolik dětí, kolika mi Bůh požehná

Zvolila jsem si vychovat je v islámu

Zvolila jsem pro ně islámský oděv

Zvolila jsem si niqáb

Svobodně myslím a volně vyjadřuji svůj názor

 

A nyní...

 

Mne lidé odsuzují kvůli mé víře

Mne lidé odsuzují, že "nic nejsem"

Mne lidé odsuzují, že jsem se provdala za "cizince"

Mne lidé odsuzují, že jsem opustila vlast

Mne lidé odsuzují, že žiju podle pravidel islámu

Mne lidé odsuzují, že urychluji populační explozi

Mne lidé odsuzují za výchovu mých dětí

Mne lidé odsuzují za oděv mých dětí

Mne lidé odsuzují pro můj oděv

Mne lidé odsuzují za nezávislé myšlení

Mne lidé odsuzují za vyjadřování svých názorů

 

A to vše s tvrzením

Že mne chtějí osvobodit

A poskytnout mi plná práva

 

Cože??

 

 

Autor: sestra v Islamu Petra Haisam

 

Autor: Samira Ben Yacoub | pátek 13.6.2008 0:12 | karma článku: 11,94 | přečteno: 1916x
  • Další články autora

Samira Ben Yacoub

Pribeh o krasne lasce mezi dvema lidmi

Nejde o znamy pribeh o Romeovi a Julii nebo o Qais a Lajla.....

14.8.2008 v 20:21 | Karma: 11,94 | Přečteno: 1985x | Diskuse| Ostatní

Samira Ben Yacoub

Nepotlačujte v sobě cit k trpicim dětem

Jsme tak lhostejní a bezcitní, že s námi něco takového už ani "nehne" ?

3.7.2008 v 13:08 | Karma: 12,56 | Přečteno: 1913x | Diskuse| Ostatní

Samira Ben Yacoub

Rodina-nejkrasnejsi slovo na svete

Kdo ale urcuje vysi veku, kdy jsou nase deti schopne se o sebe dostatecne postarat?

29.6.2008 v 22:16 | Karma: 15,43 | Přečteno: 2213x | Diskuse| Ostatní

Samira Ben Yacoub

Prvni dum k uctivani Allaha-Kabba

Kazdy rok prichazi miliony vericich ze vsech zemi sveta(2,5 milionu), aby ji obchazeli s nadeji v Allahovo milosrdenstvi, dalsi miliony touzi ji alespon videt a dotknout se, jako ja :-))

25.6.2008 v 12:53 | Karma: 11,63 | Přečteno: 2055x | Diskuse| Ostatní

Samira Ben Yacoub

Kde zit?

nechodte na schuzku pozde, uz jen 1 minuta jim narusi cely plan, a prijdete-li drive maji z toho stres....

21.6.2008 v 16:22 | Karma: 13,23 | Přečteno: 2653x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Dezinformacím podlehnete postupně. Ezovíkend život nezmění, říká psycholog

4. května 2024  12:38

Češi mají velké sklony k ezoterice, což postupně vede také k náchylnosti věřit dezinformacím nebo...

G7 plánuje pomoc Ukrajině za 50 miliard dolarů, píše Bloomberg

4. května 2024  12:32

Spojené státy jednají s blízkými partnery o poskytnutí pomoci Ukrajině ve výši až 1,2 bilionu Kč....

Nekritizuji pomoc Ukrajině, brání se Babiš ve sporu s Černochovou o munici

4. května 2024  12:07

Šéf hnutí ANO Andrej Babiš uvedl, že nekritizuje pomoc Ukrajině, ale netransparentnost aktuální...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  11:55

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2117x
Ptejte se....




Created by Crazyprofile.com